Hunger Games - Vražedná pomsta, recenze

Autor: Suzanne Collins
Vyšlo: 2010
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 336
Žánr: Sci-fi a fantasy
Četla jsem: 9.3. - 30.3.2013
Úžasná kniha a další legendární pokračování Hunger Games. Myslím si, že speciálně v tomto dílu bylo obzvlášť hodně překvapení a zvratů. Snad se tím autorka snažila o to aby knížka zapůsobila i přes velkolepý první díl..Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že z tou snahou o napodobení už to malilinko přehnala, ale knížka se mi i tak moc líbila :)
Nechci vám z této knížky moc prozrazovat, protože čím méně toho víte, tím budete překvapenější, takže ty nejdůležitější zvraty vynechám. Katniss s Peetou se vrací po své velkolepé výhře zpátky do 12. kraje, kde si odpočinou, zabydlí se v nových domovech v uličce vítězů a odjíždějí na turné, aby pozdravily kraje. Katniss si, ale začíná v některých krajích všímat nepokojů. Její výhrou a tím, že chtěla zachránit Peetu pomocí jedovatých bobulí (ti, co četli první díl vědí) se vlastně do očí vysmála Kapitolu. To v krajích začíná dělat neplechu a obyvatelé si začínají uvědomovat, že by mohli začít vzpouru. Jinak začnou další Hladové hry a to 75.ročník -> Čtvrtohry, což znamená nějaké speciální hry, každé čtvrt století.

Máte se na co těšit.

Jak říkám většinu děje jsem vynechala, takže ten obrázek dole pochopí jen ti, co už četli.
Mé hodnocení:
Dávám 4,5 hvězdičky z 5.

Jste hladoví po dalším strhujícím čtení? Napínavý příběh dobrodružství, útlaku a romantiky pokračuje! Katniss dosáhla vítězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům. Katniss s Peetou očekávají pomstu mocných. Překvapivé výsledky zápasu v drsné reality show však povzbudily obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podaří se zabránit krvavému střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé?
Katniss s Peetou, když se chystali na turné.
Katnissiny šaty.... nechte se překvapit :)
Připravuje se film.