Počertěná - Pozor, co si přeješ, recenze

Autor: Shani Petroffová
Vyšlo: 2013
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 267
Žánr: Scifi a fantasy..(holčičí)
Četla jsem: 13.-16.4.2013
Na tuhle knížku jsem narazila v knihovně, no a jelikož byla jako nová, tak jsem ji hned čapla a nechala na doma :D Považovala jsem ji, za takové ty holčičí románky a taky taková aji je, ale nádherně se četla já jsem ji doslova "schlamstla" za asi tři, čtyři dny a to se mi stalo snad u první knížky, co jsem četla. Mě většinou trvá většinou půl roku než něco přečtu i když mě to baví. Jak říkám, četla se hodně rychle, protože kapitolky jsou tak po pěti stránkách, tak se to dá pěkně rozkouskovat
Ze začátku čtení jsem se lekla, co to je za pohádku, protože otec hlavní hrdinky je lucifer. To bych vytkla překladači knížky, přijde mi, že ďábel by byl mnohem sympatičtější :) Ale jak jsem se rozečetla, tak jsem se do toho i trochu dostala a trochu zasmála. Angela, totiž zdědila tatínkovy schopnosti a dokáže plnit přání. Zato, ale nechce ubližovat a brát duše za splnění, ale naopak pomáhat ostatním. To se ji, ale vymstí, když chce pomoct jednomu šikanovanému klukovi a aby se nestal nějaký malér a Max (ten kluk) si nepřál něco špatného, tak si za něho přeje kamarádka Angeli. Přeje si, aby byl populární a sebevědomí... to se ovšem zvrtne a Angela musí řešit spousty natropených problémů.
Moje hodnocení:
3 hvězdičky z 5.
Angela se sice snaží, ale pořád nemůže přijít na kloub používání svých magických schopností. A nikdy by nedovolila, aby jí s tím pomáhal její otec. Co se však stane, když stejné mimořádné schopnosti získá i její nejlepší kamarádka? Ustojí jejich přátelství i tuto mimořádně těžkou zkoušku? A jak se obě kamarádky dostanou ze všech vtipných, a pořádně trapných, situací?

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.